Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους. Σήμερα θα
αναφερθώ σε ένα μεγάλο πρόβλημα που γίνεται ακόμη μεγαλύτερο και πιο ανησυχητικό
στις μέρες μας αφού είναι κοινά αποδεκτό από όλους ότι όλες οι επιχειρήσεις πονάνε
από τα υπόλοιπα των πελατών τους.
Θα πρέπει να ομολογήσουμε ότι θα ήταν πολύ ευχάριστος ένας ήχος εισερχόμενης κλήσης τηλεφώνου
ενός πελάτη που θα ζητούσε να πληρώσει, αλλά δυστυχώς ο μόνος τρόπος για να πάρετε τα
χρήματά σας είναι η ταλαιπωρία, ταλαιπωρία, ταλαιπωρία ...
Θα πρέπει να ακολουθήσουμε μια διαδικασία και πριν
από κάθε επιχείρηση είσπραξης απαιτήσεων να ξεκινάμε με ένα γρήγορο τηλεφώνημα
στον πελάτη στο οποίο και θα συμφωνούμε και υπενθυμίζουμε την ύπαρξη του υπολοίπου.
Μόλις η είσπραξη
αρχίζει να καθυστερεί θα πρέπει να ενεργοποιηθούν τα τηλέφωνα και να αρχίσει η
διαδικασία της ταλαιπωρίας και ενόχλησης του πελάτη... Άλλες
συμβουλές σχετικά με την διαδικασία αυτή θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν:
1. Θα πρέπει να γίνει έλεγχος όλων των πελατών ότι έχουν λάβει τα
τιμολόγια και ότι δεν υπάρχουν ερωτήματα σχετικά με αυτά.
2. Θα πρέπει να γίνεται η συμφωνία με το ίδιο άτομο, κάθε φορά που θα
επικοινωνήσετε με την εταιρεία – πελάτη για την είσπραξη των χρημάτων
σας.
3. Θα πρέπει να βάλουμε προτεραιότητες σχετικά με την επιλογή και την σειρά
των επαφών. Θα πρέπει να κάνετε τα μεγαλύτερα
ανεξόφλητα χρέη, προτεραιότητα σας
4. Θα πρέπει να στέλνονται κάθε μήνα οι καρτέλες με
το υπόλοιπο στους
πελάτες αλλά και στους υπαλλήλους της επιχείρησης που είναι υπεύθυνοι για την είσπραξη
αυτών των απαιτήσεων
Καλές Εισπράξεις….
Αμανιός Εμμ.
Αντώνης
Σύμβουλος
Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής
Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου