Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της επιχείρησης αλλά και όσοι
ασχολούνται με το μάρκετινγκ στην επιχείρηση έχουν στα χέρια τους νέα εργαλεία
ώστε να υλοποιήσουν τις εκστρατείες στους και να δώσουν τα καλύτερα
αποτελέσματα για την επίτευξη των στόχων τους.
1.
Μάρκετινγκ Ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail
marketing)
Ουσιαστικά το μάρκετινγκ
ηλεκτρονικής αλληλογραφίας θα μπορούσαμε να πούμε ότι αποτελεί μια εξέλιξη του direct mail και του telemarketing. Η αλόγιστη χρήση του συγκεκριμένου
μέσου επικοινωνίας είχε ως αποτέλεσμα ο καταναλωτής να δέχεται καθημερινά πάρα
πολλά μηνύματα. Η ύπαρξη επίσης κακόβουλων χρηστών (spammers) συνετέλεσαν ώστε να υπάρξει δυσπιστία από την
πλευρά των καταναλωτών.
2.
Διαδραστικό Μάρκετινγκ (interactive marketing)
Ο χρήστης του διαδικτύου
έγινε περισσότερο υποψιασμένος σχετικά με τον χώρο του διαδικτύου, αφού πρώτα
αισθάνθηκε ιδιαίτερα ενοχλημένος από τα πάρα πολλά ενοχλητικά μηνύματα που
δέχθηκε από το μάρκετινγκ ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Το διαδραστικό μάρκετινγκ
δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να επεκταθεί στο μήνυμα που δέχεται, να
ανταποκριθεί, να συμβάλλει με την γνώμη του στην εξέλιξη της επιχείρησης. Η
εμπλοκή του χρήστη αλλά και η συμμετοχή και η ανταπόκρισή του, οδήγησαν στην
εφαρμογή αυτού του συστήματος και σε άλλα μέσα όπως είναι μάρκετινγκ μέσω
κινητών τηλεφώνων (sms), οι
ραδιοφωνικοί και οι τηλεοπτικοί διαγωνισμοί κ.α.
3.
Οn
line marketing
Η μεγάλη επιτυχία του
διαδραστικού μάρκετινγκ οδήγησε την επιχείρηση στον επανασχεδιασμό της
πολιτικής μέχρις ότου πετύχει την δημιουργία μιας προσωπικής σχέσης με τον
πελάτη. Μια σχέση πρόσωπο με πρόσωπο με τελικό στόχο την δημιουργία μιας
μοναδικής διαπροσωπικής σχέσης και επικοινωνίας
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου