Toys.gr

Toys.gr
Το ποιοτικό παιχνίδι στο διαδίκτυο

Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2012

Μάρκετινγκ 47η Ανάρτηση - Το διαδίκτυο και το Μίγμα Μάρκετινγκ



            Οι επιχειρήσεις που αποφασίζουν να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο ώστε να πετύχουν τον στόχο του μάρκετινγκ και να προσεγγίσουν πελάτες αυξάνονται συνεχώς. Είναι επόμενο συνεπώς, αυτή η διαδικασία να επηρεάζει και την υλοποίηση του μίγματος μάρκετινγκ των επιχειρήσεων:
1.      Προϊόν

Στην σημερινή εποχή μέσω του διαδικτύου μπορούν να αγοραστούν τα πάντα. Ο καθένας μπορεί να παραγγείλει ότι θέλει και να το παραλάβει στο σπίτι του. Υπάρχουν ιστοσελίδες που ο καθένας μπορεί να προμηθευτεί οτιδήποτε, από ηλεκτρονικούς υπολογιστές και παρελκόμενα , κρασιά , βιβλία, μουσική, ταινίες , αυτοκίνητα , ακόμη και τα ψώνια του σπιτιού και να τα παραλάβει στο σπίτι του , Εταιρίες συμβούλων π.χ. οργανώσεις εκδηλώσεων και γάμου κλπ.
2.      Διανομή
Η ύπαρξη του διαδικτύου και οι δυνατότητες που παρέχει στους χρήστες, δίνει την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να αναπτύξουν στενότερη σχέση με τα δίκτυα διανομής των προϊόντων. Η ηλεκτρονική επεξεργασία των παραγγελιών και η ταχύτητα της επικοινωνίας μηδενίζουν ουσιαστικά τον χρόνο και τις δαπάνες διανομής αυξάνοντας την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων και βελτιώνοντας ουσιαστικά την εξυπηρέτηση των πελατών της επιχείρησης.
3.      Προώθηση
Για την επιχείρηση ως μέσο προώθησης θα μπορούσε να θεωρηθεί η κατασκευή ιστοσελίδας την οποία ο πελάτης που θα επισκέπτεται, θα είναι εκεί επειδή το επέλεξε να είναι. Συνεπώς αυτό σημαίνει ότι έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον αφ’ ενός για την εταιρία και αφ’ ετέρου για τα προϊόντα της, αλλά και για το μήνυμα που εκπέμπει η επιχείρηση αφού με την παρουσία του εκεί αποδεικνύει την ανταπόκριση σ’ αυτό το σήμα.
4.      Τιμολόγηση
Η δυνατότητα που έχει ο καταναλωτής για την εύρεση περισσότερων πληροφοριών που αφορούν το κόστος αλλά και την τιμή των προϊόντων, διευκολύνει την επιχείρηση σχετικά με τον ανταγωνισμό-τιμών, αφού πλέον αν δεν συντρέχουν λόγοι, τότε ο μοναδικός τρόπος πώλησης μέσω διαδικτύου είναι η χαμηλότερη τιμή και δεν μπορεί ο καταναλωτής να επηρεαστεί σημαντικά από άλλους παράγοντες πλην της τιμής.
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης