Green Family το Ελληνικόν

Green Family το Ελληνικόν
Σε αυτήν την σχέση δεν υπάρχει χημεία.. μόνο φυσική

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Μάρκετινγκ 36η Ανάρτηση - Το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ


Το βιομηχανικό Μάρκετινγκ απευθύνεται σε όλους τους οργανισμούς ή επιχειρήσεις που αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες για την παραγωγή άλλων προϊόντων ή τη διεξαγωγή των επιχειρησιακών τους λειτουργιών. Δηλαδή απευθύνεται σε όλες εκείνες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην μεταποιητική διαδικασία, στην μεταπώληση αλλά και ιδιαίτερα στις αγορές του δημοσίου και των διαφόρων ιδρυμάτων.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ

Η βιομηχανική αγορά περιλαμβάνει τέσσερις κατηγορίες αγορών:

Σε αυτή την κατηγορία τα προϊόντα της επιχείρησης  αγοράζονται από μεταποιητικές επιχειρήσεις που τα χρησιμοποιούν για την παραγωγή άλλων προϊόντων. Αυτός ο τύπος προϊόντων περιλαμβάνει μηχανικά εργαλεία, εξαρτήματα αυτοκινήτων, χημικά σε μεγάλες ποσότητες και προγράμματα επιχειρήσεων για ηλεκτρονικούς υπολογιστές κ.α.
Στην κατηγορία αυτή μπορούμε να εντάξουμε όλες εκείνες τις επιχειρήσεις που αποτελούν όλους τους ενδιάμεσους μεταξύ των διαφόρων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο βιομηχανικό κλάδο.
Όλοι οι δημόσιοι οργανισμοί, τα υπουργεία, οι νομαρχίες, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και οι ΔΕΚΟ απαρτίζουν την αγορά του δημοσίου. Η διαδικασία αγοράς του δημοσίου και των δημοσίων οργανισμών είναι η εξής: Το δημόσιο ή ο δημόσιος οργανισμός συντάσσουν λεπτομερείς προδιαγραφές για τα προϊόντα που θέλουν να προμηθευτούν και στη συνέχεια προκηρύσσουν δημόσιους μειοδοτικούς διαγωνισμούς. Οι επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό αυτό με βάση τις παραπάνω προδιαγραφές υποβάλλουν εγγράφως τις προσφορές τους, και σε ορισμένη ημερομηνία και ώρα ανοίγονται οι προσφορές και ανακηρύσσεται ο μειοδότης.
Η αγορά αυτή περιλαμβάνει τους οργανισμούς και τα ιδρύματα που ασχολούνται με την παροχή κάποιας μορφής κοινωνικής υπηρεσίας, όπως σχολεία, φυλακές, νοσοκομεία, πανεπιστήμια.
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου