Παρατηρούμε ότι όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να χτίσουν
μια παρουσία στο διαδίκτυο και προσπαθούν να εγκατασταθούν στον χώρο
αυτό. Φυσικά όλες αυτές οι επιχειρήσεις πετούν τα επικοινωνιακά τους μηνύματα
σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και καλά κάνουν…
αυτό που πραγματικά είναι ιδιαίτερα
ενδιαφέρον είναι να δούμε πώς αντιδρούν οι πελάτες.
Αυτό που θα μπορέσουμε να παρατηρήσουμε είναι ότι σε
πρώτες εφαρμογές π.χ. κάτι όπως το Twitter, οι επιχειρήσεις έχουν μια χούφτα μόνο από
σημαίνοντα μέλη, των οποίων η ικανότητα να επηρεάζουν ένα τεράστιο ακροατήριο είναι αρκετά ισχυρή.
Νομίζω ότι είναι κρίσιμο για τις επιχειρήσεις να
συνειδητοποιήσουν ότι πρόσωπα που μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς,
για τους ανθρώπους που θαυμάζουν αυτό το άτομο, υπάρχουν στους κοινωνικούς
χώρους. Η επαφή
και η εύνοια αυτών των προσώπων θα έχει ως αποτέλεσμα ένα τεράστιο πλεονέκτημα
PR
Αμανιός Εμμ.
Αντώνης
Σύμβουλος
Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής
Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου