Ένα πρώτο βήμα, θα ήταν να συμφωνήσετε με το
προσωπικό των πωλήσεων, να συνδεθούν μπόνους προμήθειες, με την κερδοφορία της
πώλησης. Όσο περισσότερη έκπτωση παρέχουν στους πελάτες τους , τόσο λιγότερο
θα αμείβονται...
Βεβαιωθείτε φυσικά ότι έχετε διαθέσει ένα σημαντικό
ποσό για τα έξοδά τους. Αυτά τα έξοδα που είναι απαραίτητα για να κάνουν σωστά
την δουλειά τους…
Στην συνέχεια θα πρέπει να τους πούμε,
εκ των προτέρων,
ότι το budget είναι προκαθορισμένο και για τους επόμενους μήνες δεν θα έχουν επιπλέον
ούτε ένα επιπλέον σεντ για να περάσουν. Δημιουργήστε τακτικές για να τρέξουν μέσα
στα έξοδα. Προσπαθήστε
να δημιουργήσετε κάποια κρίσιμα σημεία ώστε να απαλλαγείτε από κάτι κάθε φορά.
Διατυμπανίστε την ανάγκη να παρακολουθήσουν και να
ελέγχουν το κόστος. Δημιουργήστε και βάλτε κανόνες όπως ποτέ δεν κάνατε μέχρι σήμερα.
Κάντε
το θεμελιώδη αρχή και διδάξτε το προσωπικό ότι η εταιρεία θα πρέπει να κάνει χρήματα
μέσα από την μείωση του κόστους και
εξηγείστε τους τι σημαίνει αυτό.
Τέλος,
μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε το κόστος ελέγχου, σε ένα παιχνίδι. π.χ. Καθιερώστε
ένα εβδομαδιαίο βραβείο για όποιον σας φέρνει ένα κόστος που μπορεί να κοπεί από
την επιχείρηση…..
Αμανιός Εμμ.
Αντώνης
Σύμβουλος
Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής
Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου