Η σελίδα Tynt, ο
ηγέτης στην ανταλλαγή δεδομένων και περιεχομένου για τους εκδότες και τους
δημιουργούς περιεχομένου, παρουσίασε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε χιλιάδες
εκδότες ιστού.
Μεταξύ των
ευρημάτων , τα
στοιχεία έδειξαν ότι η αντιγραφή – επικόλληση ( copy & paste ) είναι η πιο
διαδεδομένη μέθοδος με την οποία οι χρήστες μοιράζονται τα κείμενα, τις εικόνες
και τις διευθύνσεις URL σε όλο τον ιστό.
Αυτή η κοινή
συμπεριφορά προέρχεται από τους χρήστες που βρίσκοντας κείμενα ή εικόνες σε μια
ιστοσελίδα, τα αντιγράφουν στο πρόχειρο
τους, και στη συνέχεια, τα επικολλούν στα email, τα blogs, το Facebook, το
Twitter, και πολλά άλλα.
Η αντιγραφή και επικόλληση περιλαμβάνει το
82% του συνόλου της ανταλλαγής περιεχομένου. Η μελέτη διεξήχθη για να βοηθήσει
τους εκδότες και τους δημιουργούς περιεχομένου κατανοήσουν καλύτερα τη σχετική
επίδραση της ανταλλαγής μέσω copy & paste σε ιστοσελίδα.
Κύρια ευρήματα για Εκδότες
Γιατί οι χρήστες κάνουν αντιγραφή;
Οι χρήστες κάνουν αντιγραφή & επικόλληση
περιεχομένου προκειμένου να το μοιραστούν με άλλους, για να πραγματοποιήσουν
μια αναζήτηση και / ή για να το αποθηκεύσουν για αργότερα.
|
||
Ποσοστό
Αντιγραφής
|
2%
|
ρυθμός με τον οποίο οι χρήστες
αντιγράφουν περιεχόμενο από όλες τις σελίδες που προβάλλετε
|
Ποσοστό
διαμοίρασης
|
52%
|
ρυθμός με τον οποίο οι χρήστες
μοιράζονται περιεχόμενο που έχει αντιγραφεί από την ιστοσελίδα του εκδότη
|
Ποσοστό
Αναζήτησης
|
26%
|
ρυθμός με τον οποίο οι χρήστες ψάχνουν
για περιεχόμενο που αντιγράφεται από το site του εκδότη
|
Τι είναι η αντιγραφή;
Οι χρήστες αντιγράφουν κείμενα, εικόνες, και τις διευθύνσεις URL
για τη δική τους αναφορά και να μοιραστούν με άλλους.
|
||
Ποσοστό
Αντιγραφής Κειμένου
|
88%
|
Αφορά το ποσοστό του συνόλου των
αντιτύπων που έχουν κείμενο
|
Αντιγραφή
Εικόνας
|
12%
|
Αφορά το ποσοστό του συνόλου των
αντιτύπων που είναι εικόνες
|
Τάσεις
Εκδόσεων περιεχομένου
Η Tynt
πραγματοποίησε επίσης μια λεπτομερή ανάλυση των τάσεων σε όλους τους μεγαλύτερους
εκδότες της μελέτης, καθώς και τις επιπτώσεις των χρηστών στην αντιγραφή
περιεχομένου απευθείας από τις ιστοσελίδες τους και του μοιράσματος μέσω
emails, blogs, και τα social media.
Μέση συχνότητα Εμφανίσεων / Μεγάλος Εκδότης: > 100
εκατ. ανά μήνα
"Η εκθετική
αύξηση της ανταλλαγής περιεχομένου συχνά λανθασμένα αποδίδεται σε κοινή χρήση
σε μια σελίδα," δήλωσε ο Greg Levitt, ο γενικός διευθυντής του εκδότη Tynt
και συνιδρυτής του 33Across. "Στην πραγματικότητα, η κοινή χρήση του περιεχομένου
προκαλείται από μια πολύ πιο καθολική συμπεριφορά του χρήστη: copy &
paste-ο πιο διαισθητικός τρόπος που οι άνθρωποι επιμελούνται και μοιράζονται το
ακριβές περιεχόμενο που θέλουν σε όλο τον ιστό. Είναι εκπληκτικό, αλλά το παλιό
highlight «κάντε δεξί κλικ» είναι πιο δημοφιλής από ποτέ. "
Σχετικά
με Tynt
Η Tynt επιτρέπει στους εκδότες και
δημιουργούς περιεχομένου να επωφεληθούμε από την πιο κοινή μέθοδος κατανομής
στο διαδίκτυο: copy & paste. Η Tynt εισάγει μια διεύθυνση URL της σελίδας
όταν αντιγράφεται περιεχόμενο επικολληθεί σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
και κοινωνικών χώρων, επιτρέποντας σε περισσότερους από 600.000 εκδότες για τη
βελτίωση της SEO, της κυκλοφορίας ιστοσελίδα, ιδέες περιεχόμενο, και απόδοση
μάρκα. Η Tynt έχει βοηθήσει ιδιαίτερα τον χρήστη σχετικά με την μέτρηση,
βοηθώντας web εκδότες δίνοντας αξία και ώθηση στην ιστοσελίδα για τους χρήστες
και τους διαφημιζόμενους.
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ
Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου