ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να μάθετε πώς να χειριστείτε
πολλές συγκρούσεις (τόσο απροκάλυπτες όσο και συγκαλυμμένες) στην εργασία,
είναι η ύπαρξη ορίων και η κατανόησή τους, καθιστώντας τα σαφή.
Οι άνθρωποι έχουν συχνά δυσκολίες με τη θέσπιση
σαφών ορίων, ορίων
που τους διαχωρίζουν σαφώς από τους άλλους ανθρώπους, ορίων που βοηθούν
κοινοποιηθεί το ποιος είναι και τι κάνει ο καθένας.
Τα όρια μπορούν να σας προστατεύσουν, να συμβάλουν στην προώθηση
υγιών σχέσεων και φυσικά να οδηγήσουν στην ελαχιστοποίηση των συγκρούσεων.
Θα πρέπει να κατανοήσουμε φυσικά ότι τα όρια για τον
κάθε άνθρωπο είναι διαφορετικά αφού θα πρέπει να αναφέρουμε ότι βασίζονται στις ανάγκες, τις αξίες και τις
πεποιθήσεις του καθενός…
Αμανιός Εμμ.
Αντώνης
Σύμβουλος
Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής
Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου