είτε μας αρέσει είτε όχι, κάθε επιχείρηση πλέον στον
κόσμο, σε όλα τα μέρη , ακόμη και στις πιο απομακρυσμένες κοινότητες είναι μέρος του
twitter.myspace, facebook. κ.λπ. φαινόμενο.
Είναι σίγουρο ότι κάποιο κουτσομπολιό θετικό ή αρνητικό
σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες
μας σύντομα θα
καταλήξει κάπου σε ένα site κοινωνικής δικτύωσης.
Σας παραθέτω σαν παράδειγμα ένα εστιατόριο για
παράδειγμα που έψαχνα για πληροφορίες.
Προσπαθούσα να βρω τα στοιχεία τους για
να κάνω μια κράτηση και έτσι έβαλα το όνομα του εστιατορίου στο Google. Ακριβώς
εκεί, μεταξύ των κορυφαίων καταχωρήσεων στην πρώτη σελίδα της Google ήταν ένα απόσπασμα από
ένα από τα πιο καυστικά σχόλια για εστιατόρια που περίμενα να δω.
Εσείς δεν χρειάζεται να κάνετε κλικ ή κύλιση για να
δείτε αυτό το ξέσπασμα, ήταν επάνω στην κορυφή λίγες καταχωρήσεις και ξεχώριζε!!!!.
Κάνοντας κλικ στον κατάλογο αποκαλύφθηκε ακόμη ένα χειρότερο ΣΕΝΑΡΙΟ για το
εστιατόριο. Τουλάχιστον δύο άλλα πολύ άσχημα σχόλια αναρτημένα για την
συγκεκριμένη επιχείρηση…
Κλείνοντας
θα πρέπει να τονιστεί η δύναμη των κοινωνικών δικτύων και της από στόμα σε στόμα
διαφήμισης ή δυσφήμισης….
Προσοχή
στην χρήση των κοινωνικών δικτύων λοιπόν…
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων
Alpha Plan Consultants
Καθηγητής
Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ ΘΕσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου