Toys.gr

Toys.gr
Το ποιοτικό παιχνίδι στο διαδίκτυο

Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012

Μάρκετινγκ 29η Ανάρτηση - Οι μέθοδοι της προώθησης



Οι υπεύθυνοι μιας επιχείρησης και ειδικότερα οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα πρέπει να λάβουν ορισμένες αποφάσεις ώστε να έχουν μια επιτυχημένη προωθητική πολιτική για τα προϊόντα ή της υπηρεσίες τους. Οι ενέργειες που θα χρησιμοποιηθούν πολλές φορές εξαρτώνται από την φύση του προϊόντος ή της υπηρεσίας, όμως μπορούμε να πούμε ότι η προώθηση μπορεί να πραγματοποιηθεί με μια από τις παρακάτω μεθόδους:

Με τις δημόσιες σχέσεις η επιχείρηση προσπαθεί να δημιουργήσει ένα κοινό σημείο επαφής με τους πιθανούς αγοραστές του προϊόντος ή της υπηρεσίας της. Αυτό το σημείο επαφής αποτελεί βασικό παράγοντα ώστε η επιχείρηση να κερδίσει την προσοχή και εμπιστοσύνη εκείνων προς τους οποίους απευθύνεται.


Με την διαφήμιση η επιχείρηση προσπαθεί να επικοινωνήσει με τους καταναλωτές του τμήματος εκείνου της αγοράς προς το οποίο απευθύνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.
Η επιχείρηση δια μέσου των πωλητών της, έρχεται σε επαφή με την αγορά και τους πιθανούς αγοραστές των προϊόντων ή των υπηρεσιών της.
Περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που ωθούν τους καταναλωτές να πραγματοποιήσουν την αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας.
Είναι ένα είδος άμεσης επικοινωνίας μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτή και μπορεί να πραγματοποιηθεί π.χ. με το ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, e-mail κλπ.


Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης