Οι υπεύθυνοι μιας επιχείρησης και
ειδικότερα οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα πρέπει να λάβουν ορισμένες αποφάσεις ώστε
να έχουν μια επιτυχημένη προωθητική πολιτική για τα προϊόντα ή της υπηρεσίες
τους. Οι ενέργειες που θα χρησιμοποιηθούν πολλές φορές εξαρτώνται από την φύση
του προϊόντος ή της υπηρεσίας, όμως μπορούμε να πούμε ότι η προώθηση μπορεί να
πραγματοποιηθεί με μια από τις παρακάτω μεθόδους:
Με τις δημόσιες σχέσεις η επιχείρηση
προσπαθεί να δημιουργήσει ένα κοινό σημείο επαφής με τους πιθανούς αγοραστές
του προϊόντος ή της υπηρεσίας της. Αυτό το σημείο επαφής αποτελεί βασικό
παράγοντα ώστε η επιχείρηση να κερδίσει την προσοχή και εμπιστοσύνη εκείνων
προς τους οποίους απευθύνεται.
Με την διαφήμιση η επιχείρηση προσπαθεί να
επικοινωνήσει με τους καταναλωτές του τμήματος εκείνου της αγοράς προς το οποίο
απευθύνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.
Η επιχείρηση δια μέσου των πωλητών της,
έρχεται σε επαφή με την αγορά και τους πιθανούς αγοραστές των προϊόντων ή των
υπηρεσιών της.
Περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που ωθούν
τους καταναλωτές να πραγματοποιήσουν την αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας.
5. Άμεσο Μάρκετινγκ (direct marketing)
Είναι ένα είδος άμεσης επικοινωνίας μεταξύ
επιχείρησης και καταναλωτή και μπορεί να πραγματοποιηθεί π.χ. με το
ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, e-mail κλπ.
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου