Θα πρέπει να αναγνωρίσουμε και να παραδεχθούμε όλοι μας
ότι οι ημέρες από
τις μαζικές καμπάνιες μάρκετινγκ βρίσκονται σε μια περίοδο δραματικής μείωσης.
Για παράδειγμα, στέλνοντας ένα κατάλογο ή φυλλάδιο σε κάθε σπίτι στην περιοχή σας,
μόνο του δεν θα λειτουργήσει όπως ακριβώς το σκέφτεστε ή όπως θα λειτουργούσε
πριν μερικά χρόνια - αντ 'αυτού,
θα πρέπει να στοχεύσετε τις προσπάθειες του μάρκετινγκ στους
ανθρώπους εκείνους που ξέρετε ότι πραγματικά ενδιαφέρονται για το προϊόν ή τις
υπηρεσίες σας. Οποιαδήποτε τέτοια καμπάνια θα πρέπει να είναι πολυπειθαρχημένη
και πολυδιάστατη: δηλαδή θα πρέπει να γίνει προσπάθεια επικοινωνίας σε πολλά κανάλια,
online, direct
mail (άμεσο
μάρκετινγκ ταχυδρομείου) αλλά και διαφημίσεις στα κατάλληλα μέσα. Μια καμπάνια που
θα κάνει εκείνες τις ενέργειες και θα βασίζεται γύρω από ένα πρόγραμμα πίστης μπορεί να
είναι ιδιαιτέρως αποτελεσματική, και συγχρόνως θα μπορείτε να είστε σχετικά
σίγουροι ότι στοχεύετε τους πελάτες που θέλουν πραγματικά τα αγαθά σας. Όλη αυτή
η προσπάθεια γίνεται για προστασία του περιθωρίου με τον καλύτερο τρόπο, να διατηρήσουμε το υφιστάμενο πελατολόγιό μας…. Το σημαντικό λοιπόν πλέον δεν είναι απλά να
επικοινωνούμε μαζικά είναι να βρούμε, να σκεφτούμε τρόπους και να δώσουμε τουλάχιστον
ένα λόγο να έρθουν οι πελάτες σε μας ...
Αμανιός Εμμ.
Αντώνης
Σύμβουλος
Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής
Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου