Ο σωστός χρονισμός (timing) θα μπορούμε να πούμε ότι είναι τα πάντα αυτή τη στιγμή.
Η οικονομία είναι με πάρα πολλά προβλήματα στις μέρες
μας και με πολλά μπαλώματα, προς το παρόν τουλάχιστον...
Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι ορισμένες βιομηχανίες επηρεάζονται
από την κατάσταση στην οικονομία περισσότερο από ότι κάποιες άλλες, υπάρχουν και πολλές
επιχειρήσεις που έχουν προσβληθεί από τα
οικονομικά δεδομένα περισσότερο από τις άλλες.
Οι
άνθρωποι των πωλήσεων θα πρέπει να εργαστούν έξω και να εμμείνουν στην προσπάθεια
, και θα πρέπει να προχωρήσουν…..
Καταλήγουμε συνεπώς στο συμπέρασμα ότι θα πρέπει (οι
άνθρωποι των πωλήσεων) να εργαστούν περισσότερο
με τις ενεργές προοπτικές τους (πελάτες τους) με εκείνους που αγοράζουν
και να αφήσουν εκείνες τις προοπτικές που
είναι αρνητικές ή συρρικνώνονται για να ασχοληθούν μ’ αυτές σε μια άλλη περίοδο
που θα είναι καλύτερη και πιο εύκολη για τις επαφές αυτές. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρόκειται να τους εγκαταλείψετε,
αλλά για να είστε περισσότερο αποτελεσματικοί θα πρέπει ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο
να επικεντρώνεστε
μόνο στους ενεργούς λογαριασμούς που αγοράζουν….
Αμανιός Εμμ.
Αντώνης
Σύμβουλος
Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής
Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου