Toys.gr

Toys.gr
Το ποιοτικό παιχνίδι στο διαδίκτυο

Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

6 συμβουλές για καλύτερη και αποτελεσματικότερη συνομιλία με τους πελάτες


Το να επικοινωνούμε αποτελεσματικά με τους υφιστάμενους  και τους δυνητικούς πελάτες μπορεί να μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τις σχέσεις της επιχείρησής μας αλλά και να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας. Οι έξι συμβουλές που ακολουθούν μπορεί να φανούν χρήσιμες ώστε να οδηγήσουν σε πιο «παραγωγικές» συζητήσεις και επικοινωνία με τους πελάτες.

Συνδεθείτε πριν προσπαθήσετε να τους ικανοποιήσετε…. 
Οι πελάτες δεν θέλουν κάποιον απλά να τους πουλήσει. Οι πελάτες θέλουν πραγματικά να νοιάζονται γι’ αυτούς. Άρα θα πρέπει να πάρουμε τον χρόνο ώστε να οικοδομήσουμε μια σχέση, αν θέλετε μια προσωπική σχέση πριν μπούμε στην διαδικασία να μιλήσουμε για «δουλειές»
Εστίαση σε άτομα και όχι σε οργανισμούς
Μπορεί να πουλάτε σε μια επιχείρηση, αυτό όμως συμβαίνει δια μέσω ενός ατόμου. Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε : η ΑΒΓ Α.Ε. δεν δέχθηκε την προσφορά μας.. Ο Γιάννης που εργάζεται στην ΑΒΓ ΑΕ το έκανε..
Κρατείστε την συζήτηση σε ότι θέλει ο πελάτης.
Στόχος είναι να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του πελάτη με την σύνδεσή μας μαζί του, δημιουργώντας του μια αίσθηση ασφαλείας. Δεν μπορούμε να το επιτύχουμε αυτό αν είμαστε μακριά του.
Να είστε πρόθυμοι να παίξετε και στα «μικρά πρωταθλήματα»..
Ακόμη κι αν ξέρετε ότι υπάρχει ένα τεράστιο «πρωτάθλημα» (ΕΥΚΑΙΡΙΑ) μπροστά σας, δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι κάποια μικρά σας ώθησαν εδώ. Δεν θα πρέπει συνεπώς να ξεχνάμε ότι θα παίξουμε το παιχνίδι σε όποια «κατηγορία» πρωταθλήματος επιθυμεί ο πελάτης.
Αυτό-αποκαλυφθείτε ανάλογα με την περίπτωση. 
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι άνθρωποι αγοράζουν από ανθρώπους.. Αντί να μιλάμε συνεχώς για τα τρέχοντα γεγονότα και την επικαιρότητα ας προσπαθήσουμε να έρθουμε σε επαφή σε άλλο επίπεδο και ας μιλήσουμε για θέματα κοινού ενδιαφέροντος π.χ. οικογένεια, χόμπι, τι είναι αυτά τέλος πάντων που μπορεί να είναι κοινού ενδιαφέροντος..
Θα πρέπει να συνδιαλέγεστε με τους πελάτες ως ίσοι . 
Η επαφή και η επικοινωνία με τους πελάτες θα πρέπει να περιλαμβάνει μια αίσθηση αμοιβαιότητας. Αντί να μιλάμε από θέση ισχύος ή υποταγμένοι στους πελάτες μας είναι προτιμότερο να αναπτυχθεί μια σχέση αλληλοσεβασμού.

Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης