Toys.gr

Toys.gr
Το ποιοτικό παιχνίδι στο διαδίκτυο

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012

Έχουν πει για το Μάρκετινγκ.....


Peter Drucker (στο βιβλίο του 1954 του η πρακτική της διαχείρισης): «Το μάρκετινγκ είναι η ιδιαίτερη μοναδική λειτουργία της επιχείρησης. Μια επιχείρηση τίθεται εκτός από όλες τις άλλες ανθρώπινες οργανώσεις από τις δραστηριότητες μάρκετίνγκ της. Οποιαδήποτε οργάνωση που εκπληρώνει το σκοπό της μέσω του μάρκετινγκ είναι μια επιχείρηση, και οποιαδήποτε οργάνωση όπου το μάρκετινγκ είναι απόν ή τυχαίο δεν είναι μια επιχείρηση, και δεν πρέπει να οργανωθεί υπό αυτήν τη μορφή.»

Peter Drucker: «Επειδή ο σκοπός του είναι να δημιουργήσει έναν πελάτη, η επιχείρηση έχει δύο - και μόνο δύο - λειτουργίες… Μάρκετινγκ και καινοτομία. Τα αποτελέσματα προϊόντων μάρκετινγκ και καινοτομίας , όλο το υπόλοιπο είναι δαπάνες…»
Jay Abraham: «Το μάρκετινγκ δεν είναι τίποτα περισσότερο από εκπαίδευση στις προοπτικές και τους πελάτες σας για να καταλάβουν, να εκτιμήσουν και να επιθυμήσουν μόνοι τα οφέλη, τα πλεονεκτήματα και τα αποτελέσματα των υπηρεσιών σας θέλοντας να έχουν εκείνα τα αποτελέσματα για αυτούς, επειδή σας εμπιστεύονται ως προμηθευτή τους»
Ηνωμένο Βασίλειο ίδρυμα μάρκετινγκ: «Το μάρκετινγκ είναι η διοικητική διαδικασία που προσδιορίζει, προσδοκά και παρέχει τις απαιτήσεις πελατών αποτελεσματικά και επικερδώς
Παγκόσμια εμπορική ένωση: «Το μάρκετινγκ είναι η φιλοσοφία κύριας επιχείρησης που κατευθύνει τις διαδικασίες και τις ανάγκες των ατόμων και των οργανώσεων μέσω των ανταλλαγών που δημιουργούν την ανώτερη αξία για όλα τα συμβαλλόμενα μέρη
Peter Drucker: Οι «ξένοι διευθυντές παίρνουν το μάρκετινγκ σοβαρά. Στις περισσότερες αμερικανικές επιχειρήσεις το μάρκετινγκ δεν σημαίνει ακόμα τίποτε άλλο από τη συστηματική πώληση. Οι αλλοδαποί σήμερα έχουν απορροφήσει πιο πλήρως την αληθινή έννοια του μάρκετινγκ: Παρουσιάζοντας αυτό που είναι αξία του πελάτη
Αμερικανική εμπορική ένωση: «Το μάρκετινγκ είναι μια διαδικασία για τη σύλληψη, την τιμολόγηση, την προώθηση και τη διανομή των ιδεών, αγαθών και υπηρεσιών για να δημιουργήσει τις ανταλλαγές που ικανοποιούν τους μεμονωμένους και οργανωτικούς στόχους
Toμ Σαιντ Λούις: «Το μάρκετινγκ επικοινωνεί την αξία.»
Robert G. Allen: «Το μάρκετινγκ είναι μια διαδικασία από αυτόματα, επαναλαμβανόμενα συστήματα καθιέρωσης που δημιουργούν το περιβάλλον όπου οι άνθρωποι θέλουν να αγοράσουν από σας, αντί εσείς να πρέπει να τους πωλήσετε»
Jonar Nader: «Το μάρκετινγκ είναι εφαρμοσμένη μηχανική στο μέλλον
 Tom Peters: «Χωρίς μάρκετινγκ δεν είστε τίποτα.»
Phillip Kotler : « Το μάρκετινγκ είναι ο καταλύτης για την οικονομική ανάπτυξη. Χωρίς μια φιλοσοφία και μια νοοτροπία που συνεχώς προβληματίζεται για τους καλύτερους τρόπους με τους οποίους μπορείς να δώσεις αξία στους πελάτες, δεν μπορεί να υπάρξει πρόοδος. Πρόκειται για μια φιλοσοφία βελτίωσης των συνθηκών ζωής και προσθήκη μιας δυναμικής διάστασης στην οικονομική ανάπτυξη»
Phillip Kotler : «Το μάρκετινγκ δεν είναι η τέχνη που θα βρει έξυπνους τρόπους ώστε να διαθέσετε αυτό που κάνετε. Είναι η τέχνη της δημιουργίας πραγματικής αξίας για τον καταναλωτή»
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης