Toys.gr

Toys.gr
Το ποιοτικό παιχνίδι στο διαδίκτυο

Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2012

Περί Ποιότητας Εξυπηρέτησης - «Πιο Πράσινο γρασίδι στην άλλη πλευρά»


Πάρα πολλές φορές αναρωτιόμαστε για ποιους λόγους κάποιοι άλλοι πετυχαίνουν περισσότερα πράγματα σε οποιαδήποτε ενέργεια της ζωής τους. Είτε αυτή αφορά τα επαγγελματικά είτε αφορά τις προσωπικές επιλογές. Για να μην πλατιάζουμε πάρα πολύ στην συζήτησή μας ας μείνουμε μόνο στα επαγγελματικά.
Δεν είναι λίγες οι φορές που κουβεντιάζοντας με φίλους, πελάτες ή σπουδαστές αναρωτιόμαστε γιατί κάποια μαγαζιά έχουν μεγάλη επιτυχία και γιατί κάποια όχι. Πολλές φορές πελάτες μου παραπονιούνται ότι ενώ έχουν κάνει τα καλύτερα που μπορούσαν, ενώ έχουν κάνει ότι ήταν δυνατόν για να βελτιώσουν την επιχείρησή τους, οι πελάτες εξακολουθούν να πηγαίνουν στο απέναντι μαγαζί… Στον ανταγωνισμό… Φυσικά κανείς από όλους αυτούς που διαμαρτύρονται δεν έχει αναρωτηθεί ποτέ αν η ποιότητα κατά την διάρκεια της εξυπηρέτησης στην απέναντι πλευρά είναι ανώτερη από την δική του. Κανείς δεν έχει σκεφτεί ποτέ αν η απέναντι πλευρά φροντίζει και ενδιαφέρεται περισσότερο για τους πελάτες της από ότι οι ίδιοι.
Δεν λέω καλές είναι και οι ανακαινίσεις των χώρων, καλές είναι και οι διαδικασίες όμως για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε την πιστότητα από τους πελάτες μας και την επαναλαμβανόμενη πώληση προς αυτούς θα πρέπει να τους παρέχουμε εξαιρετική υπηρεσία, να τους κάνουμε να αισθάνονται μοναδικοί και ξεχωριστοί για εμάς και την επιχείρησή μας… Μόνο τότε θα καταλάβουμε το γιατί η άλλη πλευρά από αυτήν που είμαστε έχει πιο πράσινο γρασίδι….
«Όταν το γρασίδι μοιάζει πιο πράσινο στην άλλη πλευρά του φράκτη, μπορεί να οφείλεται στο ότι παίρνει καλύτερη φροντίδα εκεί.» Cecil Selig

Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης