Green Family το Ελληνικόν

Green Family το Ελληνικόν
Σε αυτήν την σχέση δεν υπάρχει χημεία.. μόνο φυσική

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Μεγάλα Ρητά και Αποφθέγματα / Απλωμένο – Τεντωμένο μυαλό


Σήμερα θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα θέμα που με έχει απασχολήσει πάρα πολύ στην ζωή μου. Είμαι ένας άνθρωπος που πάντα θαύμαζα και ακόμη θαυμάζω φυσικά τους ανθρώπους που μπορούσαν να κάνουν ΝΕΑ και ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ πράγματα. Πάντα ήμουν και εξακολουθώ να είμαι από τους ανθρώπους που δεν φοβόταν να δοκιμάσουν πράγματα. Ήμουν και εξακολουθώ να είμαι άνθρωπος που πάντα αγαπούσα και εξακολουθώ να αγαπώ την μάθηση, θεωρώντας της πηγή ζωής αλλά και εξέλιξης. Θα ήθελα να μοιραστώ συνεπώς κάποιες σκέψεις μου μαζί σας.

Πόσες πολλές φορές δεν έχουμε θαυμάσει κάποιους ανθρώπους στην ζωή μας, είτε σε προσωπικό και φιλικό επίπεδο είτε στον επαγγελματικό χώρο που κινούμαστε…
Πόσες φορές δεν έχουμε σκεφθεί ότι η επιτυχία είναι κάτι που είτε θα συναντήσει κάποιος που επιμένει να την αναζητά είτε δεν θα την συναντήσει ποτέ, ειδικά αυτός που μόνο κάθεται και την περιμένει χωρίς να κάνει τίποτε γι’ αυτό.
Πόσες φορές δεν έχουμε αναλογιστεί τι είναι τέλος πάντων αυτό που σε κάποιους δίνει την δυνατότητα ή την ικανότητα αν θέλετε, να παρουσιάζουν ΝΕΕΣ ιδέες, ΦΡΕΣΚΙΕΣ ιδέες, ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ιδέες και να πετυχαίνουν…
Για να γίνουν όλα αυτά απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δυνατότητα ή η ικανότητα αν θέλετε να έχουμε ανοιχτό μυαλό για νέα πράγματα, ανοιχτό μυαλό για να αφομοιώσουμε την γνώση (είτε είναι θεωρητική είτε πρακτική) και να εξελιχθούμε σαν άνθρωποι ή επαγγελματίες.
Με την έννοια αυτή δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω 100% με το παρακάτω:
«Ένα μυαλό που απλώνεται σε μια νέα ιδέα ποτέ δεν θα επιστρέψει στην αρχική του διάσταση» Oliver Wendell Holmes, Jr
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου