Toys.gr

Toys.gr
Το ποιοτικό παιχνίδι στο διαδίκτυο

Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2012

Υπερφόρτωση Πληροφοριών


Έχουμε μιλήσει πολλές φορές και έχουμε αναλύσει την τεράστια σημασία που έχει για την επιχείρηση τόσο η αναζήτηση όσο και η επεξεργασία της πληροφορίας κατά την διαδικασία λήψης των επιχειρηματικών αποφάσεων.
Σίγουρα είναι δεδομένο και πλέον (ελπίζω) κοινά αποδεκτό από όλους ότι η πληροφόρηση είναι απαραίτητη προϋπόθεση κατά την λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων αφού μέσα από αυτήν θα εξασφαλίζουμε την ελαχιστοποίηση του κινδύνου επιχειρηματικού λάθους. Αυτό βέβαια δεν θα πρέπει να γίνει αυτοσκοπός και οι επιχειρηματίες να προσπαθούν να συγκεντρώσουν πληροφορίες με όποιο κόστος (σε χρόνο ή χρήμα). Οι πληροφορίες που συλλέγονται θα πρέπει να είναι σχετικές με το κάθε φορά εξεταζόμενο θέμα, επίκαιρες και άμεσα αξιοποιήσιμες. Σε διαφορετική περίπτωση κινδυνεύουμε να μαζέψουμε πάρα πολλές και ενδιαφέρουσες κάποιες φορές πληροφορίες οι οποίες όμως θα είναι άσχετες με το εξεταζόμενο θέμα.. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι ο κίνδυνος της υπερφόρτωσης πληροφοριών είναι τεράστιος αφού και σε αυτήν την περίπτωση μιλάμε για κάτι δυσλειτουργικό και καθόλου χρήσιμο. Συνεπώς υπό αυτήν την έννοια συμφωνώ απόλυτα ότι :
«Δεν είναι υπερφόρτωση πληροφοριών. Είναι φίλτρο αποτυχίας» Clay Shirky
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης