Για μια ακόμη φορά παίρνω αφορμή για την
σημερινή ανάρτηση από την επαγγελματική μου δραστηριότητα.. Σήμερα κουβεντιάζοντας
σε ένα χώρο όπου είμαι εισηγητής σε κάποια σεμινάρια εργαζομένων, παρατήρησα και δυστυχώς
απογοητεύτηκα από την αντιμετώπιση που έχουν κάποιοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων
στην Ελλάδα και έχουν να κάνουν με την αναγνώριση της αναγκαιότητας των εργαζομένων
της επιχείρησης της οποίας ηγούνται.. Δυστυχώς
διαπίστωσα ότι δεν έχουν πειστεί ούτε οι ίδιοι για την σημασία και την αναγκαιότητα
της συνεχούς εκπαίδευσης τόσο των ίδιων όσο και του προσωπικού της επιχείρησής τους..
Φυσικά αυτό
μαρτυρά παντελή έλλειψη παιδείας και δυστυχώς παντελή έλλειψη σχεδιασμού αλλά
και διάθεσης βελτίωσης τόσο των εργαζομένων στην επιχείρησή τους , όσο και των ίδιων. Φυσικά δεν μπορούν να αντιληφθούν τα πολλαπλά οφέλη που
μπορεί να έχει σε μια επιχείρηση η εκπαίδευση του προσωπικού τους, όχι μόνο σε
επίπεδο παραγωγικότητας (αφού είναι κοινά αποδεκτό ότι το εκπαιδευμένο προσωπικό
μιας επιχείρησης είναι πολλαπλά αποδοτικότερο) αλλά και σε επίπεδο εξυπηρέτησης
των πελατών μιας επιχείρησης (αφού μέσα από αυτήν χτίζεται ή αν θέλετε θεμελιώνεται
η πιστότητα των πελατών απέναντι στην επιχείρηση). Δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι
ειδικά τώρα που βρισκόμαστε στην καρδιά της χειρότερης οικονομικής κρίσης η μόνη διέξοδος μπορεί να
είναι η δημιουργία εργαζομένων με πολλές δεξιότητες και η αύξηση της ποιότητας
των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες της επιχείρησης. Σκεφτόμενος όλα αυτά και άλλα πολλά φυσικά, δεν μπορώ παρά
να συμφωνήσω 100% με το
«Δεν μπορώ να διδάξω σε κανέναν τίποτα. Μπορώ μόνο να τον κάνω
να σκέφτεται» Σωκράτης
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ
Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου