Όταν έρχεται η στιγμή να βρείτε καινούργιους πελάτες και να
προωθήσετε τα προϊόντα σας στους ήδη υπάρχων, το e-mail μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικό από τα Social Media. Η απόκτηση πελατών
μέσω e-mail marketing έχει
τετραπλασιαστεί από το 2009 και τώρα περιλαμβάνει περίπου το 7.5% των περισσοτέρων νέων
αποκτηθέντων πελατών, σύμφωνα με μία πρόσφατη αναφορά από την Custora (Εταιρία Marketing Analytics στην
Νέα Υόρκη).
Εάν η επιχείρηση σας δεν έχει διεισδύσει στον κόσμο του e-mail marketing ακόμη, μπορεί να
χάνετε την ευκαιρία να προσεγγίσετε νέους πελάτες. Υπάρχουν πολλές σχετικά
οικονομικές και φιλικές προς τον χρήστη υπηρεσίες e-mail marketing διαθέσιμες να σας βοηθήσουν να δημιουρήσετε, να
στείλετε και να παρακολουθήστε τις e-mail καμπάνιες σας. Αλλά ποιά είναι η καλύτερη για
την επιχείρησή σας;
Παρακάτω βρίσκονται 10 ερωτήματα που θα πρέπει να ρωτήσετε
εφόσων ψάψνετε για μια λυσή σχετικά με το e-mail marketing:
1.
Τι θέλει
να επιτύχει η επιχείρηση σας με το e-mail marketing;
Ο ορισμός ξεκάθαρων στόχων μπορεί να σας βοηθήσει να
καθορίσετε ποια e-mail marketing λύση
είναι η καλύτερη για την επιχείρηση σας. Εάν είστε ένας διαδικτυακός μεταπωλητής
ή έχετε κάποιο κατάστημα και προσπαθείτε να οδηγήσετε την πλειονότητα των
πωλήσεων μέσω e-mail, μία καλή «όλα σε ένα»
λύση θεωρείται το iContact ή το Benchmark Email.
Και τα δύο σας δίνουν την δυνατότητα να δημιουργήσετε, να στείλετε και να
παρακολουθήσετε βασικά e-mail προώθησης
και έρευνες για τους πελάτες σας. Επίσης σας δίνουν την δυνατότητα να έχετε e-mail κουπόνια
που μπορούνε να ανεβάσουν τις πωλήσεις σας.
Εάν η επιχείρηση σας είναι μια επιχείρηση που ο σκοπός της είναι
να φιλοξενεί, συνέδρια, πάρτι και συναντήσεις, θα ήταν καλύτερο να επιλέγατε το
MailChimp. Αυτή η διάσημη
υπηρεσία ενσωματώνει χαρακτηρηστικά Eventbrite διαδικτυακής πρόσκλησης ώστε
να σας βοηθήσει να κοινοποιήσετε τα επερχόμενα events.
2.
Ποιο είναι το κόστος;
Η τιμή είναι γενικά κοστολογείται μηνιαία και είναι ανάλογη
με τον συνολικό αριθμό των e-mail subscribptions που έχετε. Οι τιμές κυμάινονται ανάμεσα στα 6 € και στα
10.50€ ανα μήνα για 500 επαφές, 12€ με 24€ ανα μήνα για 2500 επαφές και 67€ με
226€ ανα μήνα για 25.000 επαφές. Οι περισσότεροι πάροχοι σας αφήνουνε να
στέλνετε απεριόριστο αριθμό e-mail ανα
μήνα, αλλά μερικοί δεν θα σας αφήσουν, γι’αυτό καλό θα ήταν να το
διπλο-τσεκάρετε.
Πολλοί πάροχοι e-mail marketing προσφέρουν περιόδους δωρεάν δοκιμής, που συχνά διαρκούν 30
με 60 ημέρες. Σε αυτούς τους πάροχους συμπεριλαμβάνονται τα GetResponce, iContanct, Constant Contact, Emma και άλλα
πολλά και διάφορα. Εάν θέλετε μία δωρεάν λύση, το MailChimp σας δίνει
την δυνατότητα να στέλνετε μέχρι και 12.000 e-mail
ανα μήνα δωρεάν εάν έχετε λιγότερους από 2000 εγγεγραμμένους πελάτες. Για
επιχειρήσεις με 100 ή λιγότερους εγγεγραμμένους, το Emma σας επιτρέπει
να στείλετε 600 e-mail ανα
μήνα δωρεάν.
3.
Πώς να ενθαρρύνετε τον κόσμο να εγγραφτεί στην e-mail λίστα σας;
Απλά ζητήστε τους να εγγραφτούν οπουδήποτε έρχεστε σε επαφή
μαζί τους είτε πρόσωπο με πρόσωπο είτε από το τηλέφωνο. Ακόμη καλύτερα ζητήστε
το όταν πραγματοποιούν μία αγορά.
Οι περισσότεροι e-mail marketing πάροχοι θα σας επιτρέψουν να ανεβάσετε τις e-mail λίστες επαφών σας κατευθείαν από την δική σας βάση
δεδομένων. Για να συγκεντρώσετε περισσότερους e-mail subscribers, διαλέξτε έναν πάροχο που προσφέρει την δυνατότητα
προσαρμογής της e-mail φόρμα
σας, ώστε να την ενσωματώσετε στην εταιρική σας ιστοσελίδα και σελίδα του Facebook.
4.
Πρέπει να σχεδιάζετε e-mail χρησημοποιόντας ήδη υπάρχων περιγράμματα ή να πληρώνετε για
κάποιον προσαρμοσμένο σχεδιασμό;
Οι περισσότερες γνωστές υπηρεσίες, όπως το MailChimp και το
Constant Contact,
προσφέρουν μία μεγάλη γκάμα επαγγελματικά σχεδιασμένων επιλογών που συχνά δεν
απαιτούν HTML κώδικες για την προσαρμογή τους δωρεάν ώστε να το
προσαρμόσετε με τα χρώματα και τα logo της επιχείρησης σας.
Μερικοί πάροχοι, όπως το Exact Target, μπορούν να βοηθήσουν να φτιάξετε ένα μείγμα γραφικών και
σχεδιασμένων θεμάτων από το ήδη υπάρχων marketing υλικό σας. Το ExactTarget επίσης προσφέρει υπηρεσίες e-mail design συμβουλών.
5.
Θα χρειαστείτε βοήθεια ώστε να σχεδιάσετε την στρατηγική
της e-mail καμπάνιας σας;
Εάν χρειάζεστε ένα «χέρι βοηθείας» ώστε να ξεκινήσετε την e-mail καμπάνια σας
ή ψάχνετε για μία επικεντρωμένη, μακροχρόνια στρατηγική, διαλέξτε έναν πάροχο
που θα σας προσφέρει υπηρεσίες
επαγγελματικών συμβουλών. Αυτές είναι οι: iContact, ExactTarget,
Constant Contact και άλλες. Οι προσαρμοσμένες υπηρεσίες στρατηγικής e-mail marketing έχουν
πάντα ένα προστιθέμενο κόστος, που συχνά προσφέρεται εφόσων επικοινωνήσετε με
τον πάροχό σας.
6.
Πως μπορείτε να είστε σίγουροι πως τα e-mail σας θα
εμφανιστούν σωστά σε οποιαδήποτε συσκευή ή πλατφόρμα;
Οι subscribers
θα διαβάζουν τα e-mail σας
από διάφορες συσκευές – laptop,
smartphones, tablets –
και από διάφορες e-mail υπηρεσίες.
Για να αυξήσετε την πιθανότητα οι εικόνες και τα κείμενα σας να εμφανίζονται
σωστά, διαλέξτε ένα πάροχο που θα σας επιτρέπει την προεπισκόπιση από το πώς θα
φαίνεται η κάθε καμπάνιας σας στους διάφορους e-mail clients και
τις διάφορες συσκευές που χρησιμοποιούν
συνήθως οι πελάτες σας.
7.
Χρειάζεστε στοιχεία των Social Media στην
e-mail marketing καμπάνια
σας;
Εάν το περιεχόμενο των e-mail σας αντηχεί στους πελάτες σας, θα θέλατε να έχετε επαφή μαζί
τους και στα social media σας, για να επεκτείνετε το brand reach σας.
Τα ενσωματωμένα links της σελίδας σας στο Facebook, Twitter, Pinterest και άλλους
λογαριασμούς μπορούνε να δώσουνε μια ώθηση στην έκθεση σας σε νέο κοινό που θα
έχει παρόμοια πρότυπα αγορών με τους subscribers σας. Οι περισσότεροι
πάροχοι προσφέρουν στοιχεία των social media, συμπεριλαμβανομένων το
iContact, ActiveCampaign kai MailChimp.
8.
Πώς να διαλέγετε τις φωτογραφίες που θα
χρησημοποιείτε.
Όταν έρχεται η στιγμή να απόφασίσετε τι φωτογραφίες θα
χρησιμοποιήσετε, διαλέξτε έξυπνες, οπτικά επιτακτικές φωτογραφίες που
εξιστορούν το «σενάριό» σας. Επίσης, θα θέλετε να προβάλλονται τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που θέλετε να
προωθήσετε. H ModCloth(Εταιρία
διαδικτυακής μεταπώλησης ρούχων), στέλνει e-mail
στους subscribers που έχουν έναν χαρακτηριστικό «παιχνιδιάρικο χαρακτήρα» από
τα τελευταία κομμάτια τους τα οποία έχουν ενσωματωμένα link με το πού μπορούνε να προβούν σε
άγορα από την ιστοσελίδα τους.
Μπορείτε χωρίς πρόβλημα να ανεβάσετε τις φωτογραφίες και τα
αρχεία που θέλετε για όλες τις καμπάνιες σας χωρίς επιπλέον χρέωση από τον
πάροχό σας.
9.
Τι επίπεδο υποστήριξης να περιμένει η επιχείρηση
σας;
Μερικοί από τους κορυφαίους των υπηρεσιών e-mail marketing παρόχους φροντίζουν να
προσφέρουν στις μικρές επιχειρήσεις δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη μαζί με online chat υπηρεσίες,
e-mail, περιεκτικές FAQ’s και δωρεάν tutorial video.
10.
Τι τύποι αναλύσεων θα μετράνε την
αποτελεσματικότητα των εκστρατιών σας;
Οι περισσότεροι πάροχοι παρέχουν δωρεάν, εργαλεία αναλύσεων
και αναφορών. Αυτές οι αναφορές σας δείχνουν πόσοι άνθρωποι ανοίγουν τα e-mail σας, ποια link κλικάρουν
οι χρήστες και πόσα προωθούν σε άλλους.
Επίσης, σας επιτρέπουν να δείτε πόσοι ξεγραφτήκανε από την
λίστα σας και πόσες διευθήνσεις e-mail δεν
ήταν έγκυρες, ακόμη πόσα e-mail δεν
παραδόθηκαν και γιατί. Μπορείτε επίσης να παρακολουθήτε ποια e-mail έχουν μεγαλύτερο engage και τα
περισσότερα share. Με
αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δείτε ποιοι τύποι περιεχόμενου προσελκύει πιο πολύ τους
subscribers σας.
Πηγή: entrepreneur.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου