Green Family το Ελληνικόν

Green Family το Ελληνικόν
Σε αυτήν την σχέση δεν υπάρχει χημεία.. μόνο φυσική

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

17 τύποι περιεχομένου που οι άνθρωποι λατρεύουν να μοιράζονται

Όσοι ασχολούνται με το blogging ή τα Social Media είναι βέβαιο ότι θέλουν να μοιράζονται περιεχόμενο με τους αναγνώστες των blog τους ή των σελίδων που διαχειρίζονται. Έτσι κι εγώ, θέλω οι σκέψεις μου, οι ιδέες μου τα νέα και οτιδήποτε άλλο θέλω ή σκέφτομαι να κοινοποιήσω, να διαβάζεται από όσο το δυνατόν περισσότερους αναγνώστες αλλά και να μοιράζεται από αυτούς σε όσους περισσότερους δικούς τους φίλους..
Σκέφτηκα λοιπόν ότι κάποιες αναρτήσεις είναι ιδιαίτερα ελκυστικές και οδηγούν σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ψάχνοντας βρήκα μια λίστα από τους 17 καλύτερους και πιο αποδοτικούς τύπους αναρτήσεων και περιεχομένου που οι άνθρωποι θέλουν και αγαπούν να μοιράζονται
Ακολουθεί λοιπόν παρακάτω μια λίστα που εύχομαι να σας βοηθήσει για την δημιουργία κοινόχρηστου περιεχομένου στο blog ή στις σελίδες που διαχειρίζεστε

1. Λίστες
Όσο και αν σας φαίνεται παράξενο και όπως έχουμε ξαναπεί ζούμε σε μια εποχή που η παραγωγή νέων ιδεών είναι πολύ φτωχή. Δίνοντας στους ανθρώπους μια λίστα πραγμάτων για να κάνουν π.χ. 10 συμβουλές για την δημιουργία ενός εξαιρετικού video κ.λπ. είναι το είδος ανάρτησης, που οι άνθρωποι θα κάνουν κλικ σ’ αυτό. Οι λίστες είναι κάτι που δεν θα αναγκαστεί ο αναγνώστης να  σπαταλήσει τον χρόνο του και είναι πολύ εύκολο να διαβαστούν. Πιστέψτε με ότι αυτό το είδος περιεχομένου λειτουργεί εξαιρετικά καλά
2. Αρνητικές Ιστορίες
Θα πρέπει να το ομολογήσουμε, όμως δυστυχώς είναι μια πραγματικότητα, οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να ακούν ή να διαβάζουν αρνητικές ιστορίες, άσχημα νέα ή πράγματα που θα έπρεπε να αποφύγουν να κάνουν. Προσεγγίστε με την αρνητική πλευρά μιας ιστορίας και θα διαπιστώσετε ότι η επισκεψιμότητα θα εκτιναχθεί.. π.χ. 10 λάθη που θα έπρεπε να αποφύγουμε…
3. Infographics
Τα τελευταία χρόνια είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά τα infographics που δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια παρουσίαση δεδομένων και πληροφοριών μέσα από τον συνδυασμό εικόνας και κειμένου. Η καλή παρουσίαση infographics ελκύουν ιδιαίτερα κοινό τόσο από το Pinterest όσο και από το Twitter
4. Επιμελημένο Περιεχόμενο με στόχευση
Πάρτε π.χ. ένα θέμα και ψάξτε να βρείτε τα καλύτερα άρθρα και παρουσιάστε τα όλα μαζί. Δεν είναι δύσκολο αρκεί μια αναζήτηση στο google για να γίνει. Δώστε τα όλα μαζί στους αναγνώστες σας. Θα το λατρέψουν αφού αφενός βρίσκουν όλη την πληροφορία συγκεντρωμένη και αφετέρου δεν κουράζονται καθόλου γι’ αυτό…!!
5. ΠΩΣ ?
Οι άνθρωποι θέλουν απλές , βήμα προς βήμα οδηγίες σε κάποια πράγματα όσο απλά και αν σας φαίνονται.. Δώστε λοιπόν μια σειρά τέτοιων βημάτων που είναι εύκολο γι αυτούς να διαβαστούν αλλά και να εκτελεστούν και το αποτέλεσμα της ανάρτησης θα είναι εκπληκτικό.. π.χ. πώς να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας στο gmail
6. Ειδήσεις
Είναι δεδομένο ότι οι άνθρωποι θέλουν να μαθαίνουν τι συμβαίνει, είτε στην πόλη τους, στην πατρίδα τους, στην οικονομία στην ζωή, στον αθλητισμό κ.λπ. Βοηθήστε τους να βρουν εύκολα και γρήγορα αυτό που θέλουν. Δημιουργήστε λοιπόν την ανάρτηση και δώστε την γρήγορα αφού η όποια είδηση μπορεί πολύ γρήγορα επίσης να χάσει την αξία ή την σπουδαιότητα της. Μπορείτε εύκολα να πάρετε δικαιώματα για την παροχή ειδήσεων αν ενδιαφέρεστε και αμέσως αυτές θα είναι στο blog σας..
7. Έρευνα
Δώστε τα στοιχεία της όποιας έρευνας με ένα καλά δομημένο άρθρο, δώστε τα στοιχεία των ερευνών και να είστε βέβαιοι για το αποτέλεσμα αφού είναι πάρα πολλοί οι άνθρωποι που θα ήθελαν να γνωρίζουν πριν κάνουν οτιδήποτε και ψάχνουν να βρουν στοιχεία
8. Case studies
Η έρευνα είναι πραγματικά σπουδαία όμως στον πραγματικό κόσμο ακόμη σπουδαιότερη είναι η μελέτη πραγματικών case studies. Δώστε λοιπόν ιστορίες πραγματικών περιπτώσεων και μοιραστείτε αυτό το περιεχόμενο. Η ανταπόκριση θα είναι εντυπωσιακή..

9. Περιεχόμενο αρχών
Είναι σίγουρο ότι το web θέλει και απαιτεί ένα φρέσκο περιεχόμενο. Παρόλα αυτά όμως πολλές φορές στην προσπάθεια να βρούμε νέα πράγματα ξεχνάμε τα βασικά και μεγάλης δυναμικής ουσιαστικά πράγματα. Πρόκειται για πληροφορία που μπορεί να δώσει ουσιαστική κλασική βοήθεια στους αναγνώστες σας όχι περιστασιακά ή εφήμερα αλλά για μεγάλη χρονική διάρκεια Θα πρέπει λοιπόν να δημιουργήσετε ένα περιεχόμενο που θα προσφέρει αρχές και αντοχή στις αναρτήσεις σας
10. Εικόνες
Δημιουργήστε περιεχόμενο που θα βασίζεται σε εικόνες, πραγματικές ή αλιγορικές που μέσω αυτών θα μεταφέρεται κάποια ιδέα ή αξία δική σας ή της επιχείρησή σας και θα εκπλαγείτε από το πόσα πολλά likes ή shares θα γίνουν. Πόσες πολλές κοινοποιήσεις!! Οι εικόνες μπορούν να κάνουν το περιεχόμενό σας από μέσο όρο σε εξαιρετικό περιεχόμενο
11. Video
Όπως ακριβώς και με τις εικόνες η δημιουργία video ή η παρουσίαση συνοδευτικών video μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ στην ανάπτυξη του ιστολογίου σας ή της σελίδας σας. Το youtube είναι ο βασιλιάς στο συγκεκριμένο θέμα, μπορείτε όμως να κάνετε και την δική σας παραγωγή!!
12. Παρουσιάσεις SlideShare
Το SlideShare είναι κάτι σαν το YouTube για  PowerPoint παρουσιάσεις και μπορεί να λειτουργήσει ιδιαίτερα αποτελεσματικά ώστε το περιεχόμενό σας να γίνει ιδιαίτερα ελκυστικό και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα της σελίδας σας. Μπορείτε να βάλετε τις παρουσιάσεις σας στο SlideShare αφού εκεί εύκολα και γρήγορα μπορούν να σας βρουν. Νομίζω ότι αξίζει τον σεβασμό όλων μας ως μορφή παρουσίασης του περιεχομένου μας
13. Λίστες - Top 10
Οι άνθρωποι θέλουν να ξέρουν , λατρεύουν να γνωρίζουν ποιοι είναι οι κορυφαίοι σε κάθε είδος ή κατηγορία.. Δημιουργήστε τέτοιες ανακοινώσεις και θα δείτε την κυκλοφορία να εκτινάσσεται
14. Tool ή application
Όλοι ψάχνουν για εργαλεία ή λογισμικά και εφαρμογές που τους διευκολύνουν. Βοηθήστε τους αναγνώστες σας να βρουν αυτές τις λύσεις και τότε η κυκλοφορία θα εκτιναχθεί..
15. Ιστορίες που λύνουν προβλήματα
Παρουσιάστε βήμα προς βήμα τις λύσεις για σημαντικά θέματα που αφορούν τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείστε. Αυτού του είδους το περιεχόμενο αυξάνει την αξία για τους αναγνώστες σας και μέσω αυτής της αύξησης της αξίας αυξάνεται και η αξία της σελίδας σας
16. Στατιστικά στοιχεία και Γεγονότα
Ένα περιεχόμενο που περιγράφει τα στατιστικά στοιχεί και τα γεγονότα είναι πάντα ένας σίγουρος τρόπος παραγωγής κλικ για την σελίδα σας. Οι άνθρωποι πάντα ιντριγκάρονται από αυτές τις ιστορίες και αναλύσεις, συνεπώς μια τέτοια τακτική αναρτήσεων είναι ένας σίγουρος δρόμος για την επιτυχία
17. Αποφθέγματα - Αποσπάσματα
Βάλτε μια ανακοίνωση ένα απόφθεγμα ή ένα απόσπασμα στο Facebook ή στο Twitter,από κάτι που είπε κάποιος «μεγάλος» και θα δείτε εκπληκτικά αποτελέσματα ανταποδοτικών κλικ στην ανάρτησή σας!!!
Η παραπάνω είναι μια απόδοση του ενός άρθρου που πρωτοεμφανίστηκε στην  JeffBullas.com. 
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων AntAma Marketing Activities
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου