Green Family το Ελληνικόν

Green Family το Ελληνικόν
Σε αυτήν την σχέση δεν υπάρχει χημεία.. μόνο φυσική

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Μεγάλα Ρητά και Αποφθέγματα – Η αποτυχία


Με έχει πιάσει τον τελευταίο καιρό μια έντονη διάθεση φιλοσοφικών αναζητήσεων και καθημερινά πολλές σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου. Σκέφτομαι διάφορα πράγματα ίσως επειδή βρίσκομαι σε μια ιδιαίτερα παραγωγική περίοδο από πλευράς δημιουργικότητας. Πολλές νέες προκλήσεις και αναπόφευκτα έρχονται στο μυαλό τόσο θετικές όσο και αρνητικές σκέψεις. Βέβαια είμαι από εκείνους τους ανθρώπους που τους αρέσει να βλέπουν το ποτήρι μισογεμάτο.
Αισιόδοξος ως στάση ζωής. Δεν μπορώ επίσης να μην διδάσκομαι από όλα τα πράματα που συμβαίνουν γύρω μου, είτε αυτά είναι κοντά μου είτε όχι, είτε είναι επαγγελματικά είτε όχι, είτε είναι δύσκολα είτε όχι. Σκεφτόμουν λοιπόν αν σε κάποια πράγματα που θα έρθουν υπάρχει πιθανότητα αποτυχίας ή επιτυχίας. Σε κάθε περίπτωση είμαι σίγουρος ότι τα διδάγματα θα είναι ή θα πρέπει να είναι πολλά. Και δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να μας φοβίζει ακόμη και η αποτυχία, αφού ακόμη και σε αυτήν την περίπτωση δεν θα πρέπει να εγκαταλείπουμε την προσπάθειά μας και να επιμένουμε σε κάτι άλλο, σε κάτι καινούριο που θα οδηγήσει τελικά στην επιτυχία. Σκεφτόμενος όλα αυτά δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω 100% με το
«Αυτό που αποκαλούμε αποτυχία, Δεν είναι η πτώση, αλλά η παραμονή κάτω» Μαίρη Πίκφορντ
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου