Toys.gr

Toys.gr
Το ποιοτικό παιχνίδι στο διαδίκτυο

Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012

Μάρκετινγκ 20η Ανάρτηση - Λόγοι Αποτυχίας Ενός Προϊόντος



          Το ποσοστό των προϊόντων που αποτυγχάνουν να μπουν στην αγορά είναι πάρα πολύ μεγάλο και κυμαίνεται μεταξύ 60% - 80%. Οι λόγοι αποτυχίας είναι πολλοί, οι συχνότεροι εκ των οποίων είναι:
1.     Το προϊόν δεν πέτυχε την αναμενόμενη αναγνώριση
Το γεγονός ότι το προϊόν δεν πέτυχε την αναμενόμενη αναγνώριση μπορεί να οφείλεται σε λανθασμένη εκτίμηση για την ζήτησή του αλλά και σε λανθασμένη ανάλυση των αναγκών των καταναλωτών.
2.     Ελαττωματικό Προϊόν
Η υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων της επιχείρησης για την παραγωγή ενός προϊόντος, μπορεί να οδηγήσει στην παραγωγή τελικά ενός ελαττωματικού προϊόντος που σίγουρα θα αποτύχει στην αγορά.
3.     Ακαταλληλότητα Χρόνου Εισόδου στην Αγορά
Ένα νέο προϊόν μπορεί να αποτύχει επειδή μπήκε στην αγορά σε λάθος χρόνο π.χ. ένα νέο παγωτό ή αναψυκτικό αν μπει στην αγορά Ιανουάριο ή Φεβρουάριο κατά πάσα πιθανότητα θα αποτύχει.

4.     Λανθασμένη Κοστολόγηση.
Λάθος στην κοστολόγηση μπορεί να οδηγήσει σε τιμή διάθεσης πολύ υψηλή με αποτέλεσμα το προϊόν να μην μπορεί να είναι ανταγωνιστικό.
5.     Προϊόν Κατώτερο από την Φήμη της Επιχείρησης
Όσο μεγαλύτερη είναι η φήμη που έχει μια επιχείρηση τόσο καλύτερο προϊόν πρέπει να εισάγει στην αγορά. Αν ο καταναλωτής διαπιστώσει ότι το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα στάνταρ της επιχείρησης πολύ γρήγορα θα εγκαταλείψει το νέο προϊόν. Αυτό θα έχει ως συνέπεια ο καταναλωτής να χάσει την εμπιστοσύνη όχι μόνο για το προϊόν αλλά και για τα άλλα προϊόντα της επιχείρησης.