Κλείνοντας
τον κύκλο των αναρτήσεων σχετικά με το «επιχειρείν» αναφέρουμε σήμερα τις 3
πολύ απλές απαιτήσεις ώστε το εγχείρημα του επιχειρηματία να είναι
αποτελεσματικό και ουσιαστικό. Δεν είναι τόσο δύσκολο να το καταφέρει κανείς όμως πιστέψτε ότι δεν
είναι και καθόλου εύκολο. Χρειάζεται και απαιτείται η καθολική
προσπάθεια όχι μόνο του ίδιου αλλά και όλων όσων είναι δίπλα του. Για να
μπορέσει λοιπόν ο επιχειρηματίας να επιτύχει στην επιχειρηματική του
πρωτοβουλία, απαιτείται:
1.
Να τηρεί έναν Κώδικα Επιχειρησιακής Ηθικής
2.
Να διαθέτει Καταναλωτική πίστη
3. Να βρίσκεται πολύ κοντά στον πελάτη και να σκέπτεται:
- Τι παραπάνω μπορεί να κάνει για αυτόν
- Τις πιθανές Καινοτομίες που μπορεί να προσαρμόσει στην δουλειά του με
τελικό ωφελημένο τον πελάτη του
- Τις κοινωνικές και ψυχολογικές ανάγκες του πελάτη
(επάρκεια, ποικιλία, επώνυμα προϊόντα, περιβάλλον)
- Τις οικονομικές απαιτήσεις του (ο πελάτης απαιτεί να
ανταλλάσσει τα χρήματά του με προϊόντα / υπηρεσίες που αξίζουν ποιοτικά τόσο,
όσο πληρώνει για αυτά/αυτές και να αποκομίσει την μεγαλύτερη δυνατή ωφέλεια από
αυτήν την συναλλαγή. Μην ξεχνάμε ποτέ ότι αυτό είναι ουσιαστικά και η καρδιά
του μάρκετινγκ. Η πρόκληση συναλλαγών ώστε να ικανοποιηθούν οι αντικειμενικοί
στόχοι τόσο των ατόμων – πελατών όσο και των επιχειρήσεων)
- Την Πολιτική Ανταγωνιστικών Τιμών . Αυτό σημαίνει ότι
θα πρέπει να παρακολουθεί στενά τις συνθήκες της αγοράς.
- Τη Διαφήμιση και Προβολή της επιχείρησης και των προϊόντων
για ενημέρωση του πελάτη. Μην ξεχνάμε ότι αν δεν υπήρχε η διαφήμιση περισσότερα
από τα μισά προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά δεν θα τα γνωρίζαμε. Η
διαφήμιση είναι η μοναδική πηγή παραγωγής ζήτησης στην αγορά
- Την παροχή Εμπιστοσύνης και Ασφάλειας προς τους καταναλωτές
για αυτό που αγοράζουν
-
Τη δημιουργία
κατάλληλων υποδομών στο χώρο όπου κινείται το καταναλωτικό
κοινό (μικρά παιδιά, παιδιά με αναπηρίες, γενικά ανάπηροι και ηλικιωμένοι) για την καλύτερη πρόσβαση και
κίνηση μέσα στους χώρους της επιχείρησης
- Το Σεβασμό του Νομοθετικού
Πλαισίου (άδειες, καταβολή
φόρων κλπ) και των Κανονισμών.
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος
Επιχειρήσεων AntAma Marketing Activities
Καθηγητής Μάρκετινγκ
ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου