Green Family το Ελληνικόν

Green Family το Ελληνικόν
Σε αυτήν την σχέση δεν υπάρχει χημεία.. μόνο φυσική

Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Τα «κρυφά» μηνύματα πίσω από τα λογότυπα των εταιριών

Βρήκα ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο στο internet και πιο συγκεκριμένα στην σελίδα http://www.fortunegreece.com/ σχετικά με τα λογότυπα πολύ γνωστών εταιριών και θεώρησα πολύ ενδιαφέρον να το μοιραστώ μαζί σας. Σε κάθε περίπτωση λέμε πάντα ότι ένα λογότυπο θα πρέπει να συγκεντρώνει και να παρουσιάζει την εταιρική φιλοσοφία. Να είναι ελκυστικό και να μπορεί να περάσει το μήνυμα της εταιρίας προς την αγορά. Ας δούμε λοιπόν παρακάτω κάποια λογότυπα και ποια μηνύματα κρύβουν στο λογότυπό τους..

Amazon.com
Το βελάκι δε πρόκειται για χαμόγελο. Αν προσέξετε καλά ενώνει το Α με το Ζ. 
Amazon από την αρχή ως το τέλος

Apple

Πολλές ιστορίες έχουν ακουστεί για το «μήλο» του λογότυπου της Apple. Η επικρατέστερη είναι πως προέρχεται από το προπατορικό αμάρτημα και το δέντρο της Γνώσης του Καλού και του Κακού.

IBM

Οι λευκές γραμμές στο λογότυπο της εταιρείας δηλώνουν την ισορροπία και την ισότητα που πρεσβεύει η ΙΒΜ

Mobil

Η πρώτη ματιά μπορεί να μη προμηνύει κάποιο κρυφό μήνυμα. Αλλά τα χρώματα δεν είναι τυχαία. Το κόκκινο δηλώνει τη δύναμη και το μπλε την πίστη και την ασφάλεια.


FedEx

Προσέξτε το πορτοκαλί Ε και το Χ. Το βέλος που δημιουργείται δείχνει τη τάση τους να κοιτάνε μπροστά και προς το μέλλον.

Audi

Γιατί επέλεξε η εταιρεία τους τέσσερις κύκλους; Γιατί αυτοί αντιπροσωπεύουν τις τέσσερις  εταιρείες που απάρτιζαν την Auto-Union Consortium. Την DKW, Horch, Wanderer και  την Audi.

BMW

Το λογότυπο της BMW είναι ένας «ύμνος» στην ιστορία της εταιρείας στον τομέα των αερομεταφορών. Το λογότυπο δείχνει έναν έλικα σε κίνηση με το μπλε τμήμα να αντιπροσωπεύει τον ουρανό. Αυτό οφείλεται στο ρόλο που έπαιξε η εταιρεία στην κατασκευή κινητήρων αεροσκαφών για τον γερμανικό στρατό κατά τη διάρκεια του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου. 


Mercedes-Benz

Το τριπλό αστέρι του λογότυπου υποδηλώνει την κυριαρχία της εταιρείας σε ξηρά, θάλασσα και αέρα.



Toyota

Τρία οβάλ σχήματα που ενώνονται. Καθένα από αυτά αντιπροσωπεύει την καρδιά του πελάτη, την καρδιά του προϊόντος και την καρδιά της τεχνολογικής προόδου.


Volkswagen

Volkswagen, το αυτοκίνητο του λαού, δηλαδή. Η εταιρεία χρησιμοποιεί τα αρχικά της για το λογότυπο. Απλό αλλά συγκεκριμένο.



Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων AntAma Marketing Activities
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου