Βρήκα ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο
στο internet και
πιο συγκεκριμένα στην σελίδα http://www.fortunegreece.com/
σχετικά με τα λογότυπα πολύ γνωστών εταιριών και θεώρησα πολύ ενδιαφέρον να το
μοιραστώ μαζί σας. Σε κάθε περίπτωση λέμε πάντα ότι ένα λογότυπο θα πρέπει να
συγκεντρώνει και να παρουσιάζει την εταιρική φιλοσοφία. Να είναι
ελκυστικό και να μπορεί να περάσει το μήνυμα της εταιρίας προς την αγορά. Ας δούμε
λοιπόν παρακάτω κάποια λογότυπα και ποια μηνύματα κρύβουν στο λογότυπό τους..
Το βελάκι δε πρόκειται για χαμόγελο. Αν προσέξετε καλά
ενώνει το Α με το Ζ.
Amazon
από την αρχή ως το τέλος.
Apple
Πολλές
ιστορίες έχουν ακουστεί για το «μήλο» του λογότυπου της Apple. Η επικρατέστερη
είναι πως προέρχεται από το προπατορικό αμάρτημα και το δέντρο της
Γνώσης του Καλού και του Κακού.
IBM
Οι
λευκές γραμμές στο λογότυπο της εταιρείας δηλώνουν την ισορροπία και την ισότητα που πρεσβεύει η ΙΒΜ.
Mobil
Η
πρώτη ματιά μπορεί να μη προμηνύει κάποιο κρυφό μήνυμα. Αλλά τα χρώματα δεν είναι τυχαία. Το κόκκινο
δηλώνει τη δύναμη και το μπλε την πίστη και την ασφάλεια.
FedEx
Προσέξτε
το πορτοκαλί Ε και το Χ. Το βέλος που δημιουργείται δείχνει τη τάση τους να κοιτάνε
μπροστά και προς το μέλλον.
Audi
Γιατί
επέλεξε η εταιρεία τους τέσσερις κύκλους; Γιατί αυτοί αντιπροσωπεύουν τις
τέσσερις εταιρείες που απάρτιζαν την Auto-Union Consortium.
Την DKW, Horch, Wanderer και την Audi.
BMW
Το
λογότυπο της BMW είναι ένας «ύμνος» στην ιστορία της εταιρείας στον τομέα των
αερομεταφορών. Το λογότυπο δείχνει έναν έλικα σε κίνηση με το μπλε τμήμα να
αντιπροσωπεύει τον ουρανό. Αυτό οφείλεται στο ρόλο που έπαιξε η
εταιρεία στην κατασκευή κινητήρων αεροσκαφών για τον γερμανικό στρατό κατά τη
διάρκεια του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου.
Mercedes-Benz
Το
τριπλό αστέρι του λογότυπου υποδηλώνει την κυριαρχία της εταιρείας σε ξηρά, θάλασσα
και αέρα.
Toyota
Τρία
οβάλ σχήματα που ενώνονται. Καθένα από αυτά αντιπροσωπεύει την καρδιά του πελάτη,
την καρδιά του προϊόντος και την καρδιά της τεχνολογικής προόδου.
Volkswagen
Volkswagen,
το αυτοκίνητο
του λαού, δηλαδή. Η εταιρεία χρησιμοποιεί τα αρχικά της για το λογότυπο.
Απλό αλλά συγκεκριμένο.
Αμανιός
Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος
Επιχειρήσεων AntAma
Marketing
Activities
Καθηγητής
Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου