Green Family το Ελληνικόν

Green Family το Ελληνικόν
Σε αυτήν την σχέση δεν υπάρχει χημεία.. μόνο φυσική

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Ημερίδα του Marketing Club και του ΣΥΣΕΠ για την Συνέργια



Συμπεράσματα της Ημερίδας του Marketing Club 




Σε συνέχεια της ολοκλήρωσης της Ημερίδας του Marketing Club με θέμα "Συνέργεια, Συνεταιριστική Νοοτροπία των Ελληνικών Επιχειρήσεων" , θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την παρουσίας σας και συνοπτικά, σας αποστέλλουμε μια ανασκόπηση με τα συμπεράσματα της Ημερίδας. 
 

Το πάνελ πλαισίωσαν οι κ.κ. Πετμεζάς Μεγακλής Αν.Γενικός Διευθυντής του CITY COLLEGE THE UNIVERSITY OF SHEFIELD, Κουτσαντωνάκης Κωνσταντίνος, Brand Manager της INTERIORS FROM GREECE, Δαμάσκος Παναγιώτης, Γενικός Διευθυντής της GOLDEN BRANDS A.E. και Πηλίδης Ιωάννης, Γενικός Διευθυντής της ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΣ Α.Ε.
Συμπερασματικά αναφέρθηκε ότι για να είναι βιώσιμη μία συνέργεια θα πρέπει να υπάρχει κοινό όραμα, κοινή φιλοσοφία, στρατηγική, ξεκάθαροι στόχοι και όροι, συμφωνημένη και καταγεγραμμένη από κοινού διαδικασία ελέγχου της συνεργασίας.
Επίσης θα πρέπει να αποτελεί «τμήμα» στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων που αφορά και να το ασπάζονται όλοι οι εργαζόμενοι της επιχείρησης. Βασικό συστατικό της συνέργειας είναι η επιλογή των κατάλληλων ανθρώπων, οι οποίοι θα πρέπει να λειτουργούν ομαδικά, να είναι συνεργατικοί και «ανοικτοί» στις αλλαγές. Επίσης σε μία συνέργεια οι εταίροι θα πρέπει να λειτουργούν με δικαιοσύνη και τα προσωπικά συμφέροντα να εκλείπουν.
Οι ομιλητές συμφώνησαν ότι στην Ελλάδα σε αντίθεση με το εξωτερικό δεν γίνονται εύκολα συνέργειες γιατί λειτουργούμε ανταγωνιστικά μεταξύ μας, αν και αποτελεί μία βασική στρατηγική αντιμετώπισης της κρίσης και ισχυροποίησης των μικρών ελληνικών επιχειρήσεων στο διεθνοποιημένο περιβάλλον.
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
AntAma Marketing Activities
Καθηγητής Marketing ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου