Είχα πριν λίγες
ημέρες μια κουβέντα με έναν καλό φίλο και εξαιρετικά επιτυχημένο επιχειρηματία το
κύριο Πανταλέων Θόδωρο, σχετικά με την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών. Για μια ακόμη φορά
διαπιστώσαμε ότι οι επιχειρήσεις που έχουν στο κέντρο της φιλοσοφίας τους την
εξυπηρέτηση του πελάτη, είναι αυτές που προχωράνε μπροστά και ακόμη και σε
αντίθεση με την εποχή συνεχίζουν να αναπτύσσονται. Φυσικά ο πελάτης
είναι αυτός που έχει την δύναμη, αρκεί να το καταλαβαίνει και να έχει άποψη, αναγκάζοντας τις
ίδιες τις επιχειρήσεις να γίνονται καλύτερες σε όλα τα επίπεδα, από
την οργανωτική τους λειτουργία, την ποιότητα των προϊόντων και φυσικά την
αρτιότητα στην εξυπηρέτηση του πελατολογίου τους.
Ο καλός μου φίλος, μου τόνισε
κάτι το οποίο μέχρι σήμερα δεν είχα δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα. Ότι μπαίνοντας
στην διαδικασία να κάνεις επιχειρείν θα πρέπει να έχεις ως αποκλειστικό μέλημα
την εξυπηρέτηση του πελάτη αν θέλεις να συνεχίσεις να υπάρχεις και φυσικά σε
καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να επιτρέπεις σε κανέναν να χαλάσει αυτό το κλίμα
στην επιχείρηση. Όλοι θα πρέπει να καταλάβουν ότι ο πελάτης είναι
ουσιαστικά το μεγάλο αφεντικό κάθε επιχείρησης και κάθε επιχειρηματία που
αγαπάει την επιχείρησή του.. Σκεφτόμενος όλα αυτά δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω
100% με το:
«Υπάρχει μόνο ένα αφεντικό. Ο πελάτης. Και
αυτός μπορεί να βάλει φωτιά στον καθένα
σε μια εταιρεία, από τον πρόεδρο μέχρι τον τελευταίο εργάτη, απλά με το να ξοδεύει
τα χρήματά του κάπου αλλού» Sam Walton
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ
Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου