Green Family το Ελληνικόν

Green Family το Ελληνικόν
Σε αυτήν την σχέση δεν υπάρχει χημεία.. μόνο φυσική

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Μεγάλα Γνωμικά - Σχετικά με την ΠΟΙΟΤΗΤΑ


Από σήμερα θα εγκαινιάσω μια νέα στήλη στο Blog μου..
Έχει να κάνει με κάποια γνωμικά ή αποφθέγματα κάποιων μεγάλων ή μικρών (δεν έχει σημασία) επώνυμων ή ανώνυμων (επίσης δεν έχει σημασία) σχετικά με κάποια θέματα που κατά την δική μου εκτίμηση αξίζει τον κόπο να αναφέρονται!!!!
Ξεκινώντας σήμερα λοιπόν, θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα πολύ σημαντικό αλλά και πολύ παρεξηγημένο θέμα που αφορά ΟΛΕΣ τις επιχειρήσεις και ΟΛΟΥΣ τους εργαζομένους σε αυτές και όχι μόνο. Ίσως αφορά και  ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ στην καθημερινότητά μας…το πώς βλέπουμε π.χ. και πως αντιμετωπίζουμε κάποιες καταστάσεις ή θέματα…..
Πάρα πολλές φορές έχουμε συζητήσει κατά καιρούς με διάφορους πελάτες μου σχετικά με την ποιότητα των προϊόντων ή των παρεχόμενων υπηρεσιών που προσφέρονται στους πελάτες των επιχειρήσεών τους..
Πάρα πολλές φορές έχουμε συζητήσει με τους σπουδαστές μου το θέμα της ποιότητας των παραπάνω…
Πάρα πολλές φορές έχουμε συζητήσει με εργαζόμενους επιχειρήσεων το θέμα της ποιότητας !!!!
Πάρα πολλές φορές το έχουμε συζητήσει με φίλους και τις παρέες μου….
Τι είναι τελικά αυτή η περιβότητη ποιότητα???
Με μια μόνο φράση θα μπορούσαμε απλά – πολύ απλά να πούμε ότι :
«Ποιότητα σημαίνει ότι κάνουμε το σωστό, όταν κανείς δεν βλέπει….» Henry Ford
Αμανιός Εμμ. Αντώνης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου