Είναι γνωστό ότι το
περιεχόμενο είναι η καρδιά του νέου SEO (Search Engine Optimization), όμως το να δημιουργήσουμε
εκείνο το περιεχόμενο που θα έχει αποτελεσματικότητα και θα προκαλέσει το
ενδιαφέρον δεν είναι πάντα το ευκολότερο κατά τον στρατηγικό του σχεδιασμό.
Για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην επικοινωνία με καταναλωτές, ιδιαίτερα
στο λιανικό εμπόριο, η δημιουργία θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι σχετικά
ευκολότερη. Για επιχειρήσεις που απευθύνονται περισσότερο σε Β2Β συνεργασίες, έχοντας
ιδιαίτερα και «βαριά» προϊόντα ή υπηρεσίες θα λέγαμε ότι αυτό είναι πιο δύσκολο
ή πιο απαιτητικό. Συνεπώς πως θα δημιουργήσουμε αυτό το περιεχόμενο που θα οδηγήσει
σε ενδιαφέρον από την πλευρά των πελατών;
«Μην δημιουργείτε περιεχόμενο απλά και μόνο για να δημιουργηθεί. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κάτι ενδιαφέρον ή χρήσιμο»
Είτε λοιπόν είστε
κάποιος που για πρώτη φορά θα ασχοληθεί με την ανάρτηση του πρώτου του άρθρου ή
τον σχεδιασμό του πρώτου του blog, είτε είστε ένας έμπειρος
σχετικά με το θέμα θα ήταν καλό να ξεκινήσουμε και πάλι από τα βασικά, από την αρχή βλέποντας
και σχεδιάζοντας αυτό που θα θέλαμε να κάνουμε. Θα σας παραθέσω
παρακάτω μια λίστα με ερωτήσεις που πιθανόν να σας βοηθήσει να βρείτε τον δρόμο
για τα νέα σας θέματα ή να σας βοηθήσει ώστε να τα επαναπροσεγγίσεις υπό άλλη
οπτική γωνιά.
«Δημιουργείστε λοιπόν ένα περιεχόμενο τέτοιο που οι αναγνώστες σας θα
θέλουν να μιλήσουν γι’ αυτό που θα θέλουν να το μοιραστούν»
Θα πρέπει να λάβετε
υπ’ όψιν σας ότι το περιεχόμενο θα πρέπει να οδηγήσει τους αναγνώστες σας σε συμμετοχή, να
τους προσελκύσει αρχικά και να δραστηριοποιηθούν μ’ αυτό στην συνέχεια.
Οι μηχανές αναζήτησης (SEO) αγαπούν το
περιεχόμενο που συζητιέται και αυτό δεν θα πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ και θα
πρέπει να διευκολύνουμε τους αναγνώστες μας να μοιράζονται το περιεχόμενο εύκολα.
15 ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να κάνετε
το περιεχόμενό σας ιδιαίτερα ελκυστικό το περιεχόμενο σας
1. ποιες
είναι οι ειδικές
ανάγκες των πελατών μας;
2. ποια είναι τα «κοινά» σημεία που οι πελάτες σας
ενδιαφέρονται περισσότερο, ποια είναι τα κοινά τους προβλήματα;
3. πως
μπορούμε να προσφέρουμε
αξία ή να παρέχουμε οφέλη στους πελάτες μας;
4. ποια προϊόντα ή υπηρεσίες μας θα μπορούσαν να είναι αποτελεσματικά
παρουσιάζοντας τα ως συγκεκριμένες περιτπώσεις ή μελέτες ή παρουσιάσεις
5. Τι
είναι καινούργιο
(προϊόντα, υπηρεσίες, έρευνες, θεωρίες κ.λπ.) στον κλάδο;
6. Τι είναι αυτό που κάνει τους πελάτες μας να μας επιλέγουν
και για ποιον λόγο ξανάρχονται πίσω σε μας;
7. Με ποιον τρόπο διαφοροποιούμαστε από τον ανταγωνισμό και τι είναι
αυτό που μας δίνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;
8. Ποιες πληροφορίες, ειδήσεις ή παραλειπόμενα που
αφορούν την εταιρία θα έβρισκαν ενδιαφέροντα οι πελάτες μας;
9. πως θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μια πραγματική σύνδεση
με τους πελάτες μας ή με πιθανούς πελάτες μας;
10. πως μπορούμε να ενισχύσουμε και να ενδυναμώσουμε τις
σχέσεις με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες μας;
11. Ποια
είναι τα περισσότερο «κοινά» ερωτήματα που θέτουν οι πελάτες μας;
12. με ποιον τρόπο μπορώ να προωθήσω το περιεχόμενό
μου αφού αυτό έχει δημοσιευθεί;
13. είναι εφικτό να κάνω έτσι το περιεχόμενό
μου ώστε να έχει
διάρκεια ζωής και να μπορεί να έχει την ίδια αξία με το πέρασμα του χρόνου;
14. πως μπορούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας
στην εκπλήρωση
των δικών τους στόχων;
15. πως μπορούμε να επικοινωνήσουμε
αποτελεσματικά τις αξίες μας και τις αρχές μας;
Ελεύθερη μεταφορά από άρθρο που δημοσιεύθηκε
για πρώτη φορά στο Uber Marketing - Marketing, Social
Media & SEO tips, advice
and Insights.
Αμανιός Εμμ. Αντώνιος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων AntAma Marketing Activities
Καθηγητής Μάρκετινγκ ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ
Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου